Barborka

4. května 2014 v 22:08 |  takový ty kecy
Ve čtvrtek bylo krásně a tak jsme se vydali na tu mojí 14ti metrovou Barborku. :D

Nechala jsem se přemluvit a jeli jsme teda vlakem a pak došli pěšky, ne jen že jsme přijeli na nádraží do Heřmanova městce a pak nevěděli kudy se vydat, no ještě že existuje něco jako gps v mobilu! :D Bez gps by jsme byli asi nahraný, protože jsme si stoupli před nádraží a hledali rozcestí turistických značek, který jsme samozřejmě nenašli, tak jsem se vydali po stopách gps. Vedla nás jinudy než jsme chtěli a tak jsme se zase vrátili a já už pomalu začínala nadávat a chtěla se vrátit domů pro kola. :D Na gps jsme konečně našli správnou cestu, ale dokonce jsme našli i ty turistický značky a tak jsem se vydali na cestu, bylo to zhruba 3,6km, počasí bylo aprílový a tak jsme chvilkama umírali vedrem a chvilkama se třísli zimou. :D Moje očekávání bylo že tam nebudou žádný lidi, že to tam prostě bude stát někde na kopci a kolem nic ani nikdo. Ono tam nakonec bylo lidí víc než dost, tak jsme si nachvilku sedli na lavičku, kochali se krásnou přírodou, pak jsme šli konečně zaplatit vstupné a namáhavě jsme vyšlapali 47 schodů. :-D:-D
Pohled ze zhora nebyl žádný sláva, jelikož tam bohužel nebylo nic k vydění, ale i tak to bylo opravdu pěkný. :)
Cesta zpátky už nebyla tak pohodová, Tadeášek se chtěl podívat ještě po okolí, tak jsme se vyděli na výpravu, ale pak jsme si vzpomněli, na to že nám pojede vlak, bohužel bychom ho nestihli a čekat od nějakých šesti do čtvrt na deset na další se nám opravdu nechtělo, ještě k tomu někde kde to ani jeden skoro neznáme. Tak jsme se vydali opět po stezce, ale rovnou až domů! :-D Cesta to byla pěkná, taková pohodová a docela to i utíkalo. :) Tadeášek se podíval tam kde ještě nikdy nebyl a ani nevěděl že něco takovýho existuje, hrála jsem si na takovýho průvodce. :-D:-D
Domů jsem přišli kolem půl osmé, když jsem se podívali na mapy kolik jsem toho ušli, zjistili jsem že jsem za ten den nachodili přes 20km! Takovou procházku už jsem si dlouho neudělala. :3
Já jsem zvyklá chodit na tůry, takže mi ta dlouhá procházka nevadila a ani mi to tak dlouhý nepřišlo. :D

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Aeven Aeven | E-mail | Web | 6. května 2014 v 20:32 | Reagovat

Koukám, že jsi měla hezký výlet! :)) Barborka vypadá pěkně:)
Jinak já mám rovnátka už od dneška a zatím se mi jenom blbě kouše :D podle mě záleží i na Ortodontovi, třeba ta baba, kterou jsem měla předtím mě poslala na zubní operaci a vlastně úplně zbytečně, teď u nové doktorky je to lepší a ještě před nasazením jsem měla nějaké gumičky a to hrozně bolelo, ale ty rovnátka, to je spíš jak bolí když koušu a jinak jenom to vědomí, že je mám naštěstí :D Jinak snad nedopadnu jak brácha:D

2 Butty Butty | Web | 7. května 2014 v 13:06 | Reagovat

myslím že jsem tam někdy bya ale nejsem si jista na 100% všechny rozhledny jsou stejný :-D

3 Mousie Mousie | Web | 7. května 2014 v 19:17 | Reagovat

ná já byla dneska ve škole asi na 5 hodin .. a apsolutně nic po nás nechtěla .. celej den jsme měli naši třídní :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.